Informatie en communicatie

De commissie Informatie en Communicatie verzorgt de openbare communicatie voor onze gemeente.
Doel is het verspreiden van informatie over allerlei activiteiten in onze gemeente waarbij we proberen zoveel mogelijk mensen te bereiken.
We kiezen daarbij voor verschillende oplossingen zoals een kerkblad met een twee wekelijkse uitgave. Een website voor een overzicht van de verschillende commissies in onze gemeente en ook voor actueel nieuws. Een informatiegids die ook een overzicht geeft van allerlei activiteiten in onze gemeente en (nieuwe) gemeenteleden uitnodigt deel te nemen. Daarnaast wordt Facebook gebruikt om mensen te kunnen laten reageren op activiteiten van onze gemeente en ook missionair bezig te zijn.

Op dit moment bestaat onze commissie uit de volgende leden:
Gerrit Binnenmars (voorzitter en aanspreekpunt kerkblad)
Jessica Braakman (lid TGO en aanspreekpunt website)
Bernd Kottier (algemene ondersteuning)
Gert Lubbers (secretaris en aanspreekpunt informatiegids)