Kerkblad

schermafbeelding-2016-12-11-om-16-34-37

Kerkblad
Met ingang van januari 2017 is er ook een digitale versie van ‘Ons kerkelijk leven’ beschikbaar. Het abonnementsgeld voor het kerkblad blijft vooralsnog ongewijzigd. U kunt dus naast de papieren versie gratis van een digitale versie gebruik maken. Hebt u geen abonnement op het kerkblad, maar wilt u wel gebruik maken van de digitale versie dan kan dat tegen betaling van € 10,– per jaar (via automatische incasso).

Kerkblad digitaal aanvragen
Wilt u het kerkblad digitaal inzien dan dient u hiervoor aan te melden. Dat kunt u doen door onderstaande formulier in te vullen. Na het invullen wordt in de maillist gezet en ontvangt u elke keer de nieuwste uitgave in uw mailbox. In de mail kunt u het kerkblad downloaden via een link.

Via onderstaande formulier kunt u zich abonneren op het kerkblad, zowel op de digitale versie en/of papieren versie.

Abonnee op papieren versie kerkbladWenst ook digitale versie

Door het aanvragen van alleen de digitale versie voor nieuwe abonnees machtigt u het College van Kerkrentmeesters voor automatische afschrijving van het abonnementsgeld van onderstaande bankrekening

Uw e-mail- adres en huisadres worden uitsluitend gebruikt voor kerkelijke doeleinden en worden niet verstrekt aan andere instanties en/of gebruikers.

Voor het lezen van het kerkblad heeft u een PDF Reader nodig zoals Adobe Reader, welke u gratis kunt downloaden.