Vakantiebijbelclub

In de voorjaarsvakantie wordt jaarlijks van woensdag tot en met vrijdagmorgen de Vakantie Bijbel Club (VBC) gehouden. Een waar kinderfeest! De VBC richt zich op alle kinderen van de basisscholen, dus ook op de kinderen, die in een andere plaats op de basisschool zitten. Het doel van de VBC is om de kinderen op een speelse en leuke manier in aanraking te laten komen met de liefde van God en het geloof in Hem.

Wat doen we zoal?

Er wordt veel gezongen tijdens de VBC. Dit onder leiding van het VBC-combo. Er wordt aan de hand van een toneelstuk een bijbelverhaal verteld. En daarna is het knutselen geblazen! Op tijd is er iets te drinken en er staan spelletjes en een poppenkastvoorsteling op het programma. Vrijdagsavonds vindt de slotbijeenkomst plaats. Ook vader, moeder, opa’s en oma’s zijn daar van harte welkom.

De VBC is in 2017 van 22-24 februari in de Gereformeerde Kerk, Ommerweg. Het thema is: Aan Tafel!

Wie organiseren de VBC?

De VBC wordt voorbereid door een bestuur van twaalf personen. De VBC draait daarnaast op de hulp van vele vrijwilligers. Zonder die hulp zou het echt niet gaan! De VBC is een gezamenlijk initiatief van de Hervormde Gemeente, de Gereformeerde kerk en de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt en werkt onder verantwoordelijkheid van de evangelisatiecommissies.

Voorzitter:

Moniek van Buren, Tel. 0546- 625309

Het emailadres is: vakantiebijbelclub@hotmail.com

Kijk ook eens op de facebookpagina